Hayal Kahramanı

                                          
"Bir hayal kur." diyor bana. "Neden?" diyorum. "Ne işe yarayacak ki?" diye soruyorum. Gözlerimin derinlerine bakıyor. Kuşlar susuyor. Dalgalar donuyor. Rüzgar fısıldıyor. Yelkovan uyuyor.


Taştan bir köprü. Kalabalık, bembeyaz taştan bir köprü. Gece. Veya günbatımı. Geceye yakınsayan gökyüzü. Göz kırpan gökyüzü. Yıldızlarıyla göz kırpan, geceye yakınsayan gökyüzü. Kalabalık bir köprü. Altından akan renk renk gondollar. Gondollar ve insanlar. Bir sürü gondol ve insan ve üzerlerinde göz kırpan yıldızlar. Merdivenlerden köprüye tırmanıyorum. Merdivenlerden yıldızlarla örtülü, sakin kanalın üzerinde akan köprüye tırmanıyorum. Onu görüyorum. Yıldızlarla kaplı geceye yakınsayan gökyüzünün altında yatan suda yansımasını görüyorum. Dokunabilirim. Dokunacak kadar yakınım. Etrafta kimsecikler yok. Kalabalık, bembeyaz taştan köprü, su, yıldızlar ve o. Uzanıyorum. Omzuna dokunacağım. Gondollar usulca köprünün altından akacaklar ve ben kimsecikler duymadan omzuna dokunacağım. Renk renk gondollar bizi seyrederken ben yıldızların altında onun omzuna dokunup kalabalığı yaracağım. Uzanıyorum...

"Çünkü hayallerini gerçeğe dönüştürebilirim." diyor. Kuşlar uçuyor. Dalgalar çılgınlar gibi sahile vuruyor. Rüzgar kapıda uğulduyor. Yelkovan yerinde durmuyor. "Dokunamadım...Yapamadım." diye bağırıyorum.

Uyanıyorum.

"Korkma!" diyor uykulu gözleriyle yüzümü öperek. "Buradayım! Yanındayım! Korkma...". . Yıldızların altında, çapaklı gözlerimle omzuna kapanıp hıçkırarak ağlıyorum.


Erol
Haziran 22, 2011

Görsel: Together through Thick + Thin by *PoisonGirl-sts @ deviantart.com

Comments

Popular Posts