Ben, Sen, O, Biz, Siz, Onlar




- slm naber?
- sıkıldım. örtmenin ders anlatırken ağzından vışkıran tükürükleri sayıyorum.
- ben çok eyleniyorum.
- niye, yine şapşal sıra arkadaşın sana anılarını mı anlatıyo? ayrıca eyleniyorum öyle yazılmaz.
- örtmen yazana bak. eyleniyorum çünkü manzaram çok güzel.
- ayhhhh!! sapık oğlanlar! işin gücün yokmu? bacaklarıma bakıp durma.
- sensin işim gücüm bebeyim.
- çok romantiksin conem! 
- ardayı elinden kaçıran ben diilim. hem hiç yakışmıyodunuz zati.
- aman! o beni kaçırdı asıl. hıh. hem o zaten üst sınıflardan dilaraya yazıyomuş. ne buluyosa o tikide!? seninle mi yakışalım şapşal şey. tabiki ardayla yakışıyorum.
- =)
- ne gülüyon? dur örtmen geliyo. yazma artık.

...

- ardaya aşıkmısın hala?
- sana ne?
- o başkasını seviyo.
- iyi sevsin. ben de başkasına aşığım zaten. sen de hala ezgiyi seviyosun dimi?
- şiir yazdım.
- sen ve şiir! yok artıkın! hem sorumada cevap vermedin!
- okusana:

her ben dendiğinde seni düşünüp
her sen dendiğinde beni çoğalttım
işte o zaman dillerdeki tek şey
bizdik.

- vaaaaaaaay! bunu sen yazmış olamazsın!
- vallahi ben yazdım. :0
-  utandım... :))))) ezgiye mi?
- sana tabiki!!!
- :))))) yeme beni!
- niyekine?
- bilmem... o yakışıklı arda bile bana bu kadar güzel bi şiir yazamazdı heralde. ama hani sen ezgiye aşıktın? aslında ben hep biliyodum... :)))))
- şaka şaka, ben ona yazdım zati. :P
- nefret ediyorum senden!!!!
- ne oldu be? :P
- heeey sıkıldım, cevap yazsanaaaa!! pişşşt!
- niye ağlıyosun? heey... bütün kızlar ağlar zati! hadi cevap yaz!
...
...


...

Erol
Şubat 22, 2011

Yazımızdan sonra biraz yemek yemeye ne dersiniz? Carmen & Roxanne Mutfak, yeni tarifiyle ve tasarımıyla şimdi yeni adresinde yayında. 

Have you seen the English version of Carmen & Roxanne? It's here

Comments

Popular Posts