Kar Tanesi Düşmemeli



Kar tanesi düşmemeli
Düşerse durur zaman

Bekliyorsun biliyorum
Kardelenin karı
Çiçeklerin güneşi
Yaprakların rüzgarı bekleyişi gibi
Beni bekliyorsun
Tutam tutam ayak izlerini
Kelebek kanatlarıyla takipteyim
Yerini biliyorum
Bulamazsam diye
Ellerime toz pembesi döküyorum
Üfleyişlerimde seni alıyor ten rengi

Kar tanesi düşmemeli
Düşerse yarar sessizliği

Sana geliyorum
Hangi tatlar değmişse dudaklarına
Onlardan bir tutam almaya
Yaşadıklarına bir bir dokunup
Sessizliğine baş koymaya
Göz bebeklerinin uçlarına
Kelebek kozaları takmaya geliyorum
Geleceğimi bilmiyorsun
Tutuşuyor tenin kapı eşiklerinde
Üstlerini bezemiş gündöndüler

Kar tanesi düşmemeli
Düşerse titrer ellerin

Sana geliyorum diyorum
Duvarlara camlara simalara
Titrek ceylan bakışların sinmiş
Ve yine sen
Yoksun...

Kar tanesi düştü
Dudağında alev alev
Kar tanesi erimemeli
Erirse ısıtamam dudaklarını

Erol
Aralık 31, 2007

Comments

Popular Posts