Posts

Showing posts from 2011

Adı Sevgi Olsun

Image
Her şey tutulma ile başladı. 

Her bir taşı altından bir taht yerleştirdi önce kalbine. Tahta onun en prenses halini oturttu. En savunmasız yeri olan sırtına melek kanatları taktı. Dünyanın en güzel vücudunu saran pamuk beyazı bir elbise giydirdi. 

Körleşti. Prensesinden başkasını görmez oldu gözleri. Körleştirdi. Kendisinden başkasına bakan gözlere perdeler çekti, prensesine bakan gözleri köreltti. Prensesine ikram edilen şarapları, yiyecekleri engelledi, ona yedirmedi koruyabilmek adına. Melek kanatlarını gün geçtikçe kesmeye başladı başka kalpleri görememesi için. Tahtın önünde çömelip ona hediyeler sunarken bir yandan prensesin kıyafetine asıldı ve prenses aniden çıplak kaldı.

Adını aşk koydu.

Zamanla yaşlandı prenses. Toz pembesi yüzünde çizikler oluşmaya, pamuk beyazı kıyafetinin altındaki vücudu değişmeye başladı. Çıplak kalan prensesine baktıkça gözlerine inanamadı. Prensesinin burnu kanayıp bembeyaz elbisesine kırmızıyı bulaştırdığında öylece bakakaldı. Anlam veremedi: Bir prens…

Kitap Duyurusu

Image
Değerli Carmen & Roxanne okuyucuları,

Sizlere müjdeli bir haberi iletmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum.

Kalemimden çıkan "İki Genç" isimli öykü, artık kitapçılarda! Benim de dahil olduğum, birbirinden değerli ve başarılı 52 yazarın öykülerini bir kitaba sığdıran, Camgöz Kitap'tan çıkan Aşk Öyküleri birkaç gün önce raflardaki yerini aldı.

Eğer bu blogu takip ediyorsanız ve hayatınızda (büyük ihtimalle) en az bir kez aşık olduysanız, bu öykülerin birinde bile olsa mutlaka kendinizi bulacaksınız.

Siz sevgili okurlarımla daha nice kitaplarda buluşmak dileğiyle...


Erol Ağustos 8, 2011

Hayal Kahramanı

Image
"Bir hayal kur." diyor bana. "Neden?" diyorum. "Ne işe yarayacak ki?" diye soruyorum. Gözlerimin derinlerine bakıyor. Kuşlar susuyor. Dalgalar donuyor. Rüzgar fısıldıyor. Yelkovan uyuyor.


Taştan bir köprü. Kalabalık, bembeyaz taştan bir köprü. Gece. Veya günbatımı. Geceye yakınsayan gökyüzü. Göz kırpan gökyüzü. Yıldızlarıyla göz kırpan, geceye yakınsayan gökyüzü. Kalabalık bir köprü. Altından akan renk renk gondollar. Gondollar ve insanlar. Bir sürü gondol ve insan ve üzerlerinde göz kırpan yıldızlar. Merdivenlerden köprüye tırmanıyorum. Merdivenlerden yıldızlarla örtülü, sakin kanalın üzerinde akan köprüye tırmanıyorum. Onu görüyorum. Yıldızlarla kaplı geceye yakınsayan gökyüzünün altında yatan suda yansımasını görüyorum. Dokunabilirim. Dokunacak kadar yakınım. Etrafta kimsecikler yok. Kalabalık, bembeyaz taştan köprü, su, yıldızlar ve o. Uzanıyorum. Omzuna dokunacağım. Gondollar usulca köprünün altından akacaklar ve ben kimsecikler duymadan omzuna dokuna…

Mavi Cinayet

Image
Kirpiklerinle uzan bana Mavinle çiz tenimi Göz bebeğinle sar çehremi Kan çanağınla dağla bedenimi.
Uyumak kolay değil. Açsam bir mehtap ve labirent Kapatsam karanlık ve hiçlik.
Haydi uyan artık. Geldi zamanı. Gitmeli.
Hazırım ölmeye. Bitir şu işi.
Temiz bir cinayet. Tek bir bakış kâfi.

Erol Nisan 9, 2011

Görsel: red killer ~ blooding @ deviantart.com

Bu şiirin İngilizce versiyonunu okumak için buraya tıklayın.

Ben, Sen, O, Biz, Siz, Onlar

Image
- slm naber? - sıkıldım. örtmenin ders anlatırken ağzından vışkıran tükürükleri sayıyorum. - ben çok eyleniyorum. - niye, yine şapşal sıra arkadaşın sana anılarını mı anlatıyo? ayrıca eyleniyorum öyle yazılmaz. - örtmen yazana bak. eyleniyorum çünkü manzaram çok güzel. - ayhhhh!! sapık oğlanlar! işin gücün yokmu? bacaklarıma bakıp durma. - sensin işim gücüm bebeyim. - çok romantiksin conem!  - ardayı elinden kaçıran ben diilim. hem hiç yakışmıyodunuz zati. - aman! o beni kaçırdı asıl. hıh. hem o zaten üst sınıflardan dilaraya yazıyomuş. ne buluyosa o tikide!? seninle mi yakışalım şapşal şey. tabiki ardayla yakışıyorum. - =) - ne gülüyon? dur örtmen geliyo. yazma artık.
...
- ardaya aşıkmısın hala? - sana ne? - o başkasını seviyo. - iyi sevsin. ben de başkasına aşığım zaten. sen de hala ezgiyi seviyosun dimi? - şiir yazdım. - sen ve şiir! yok artıkın! hem sorumada cevap vermedin! - okusana:
her ben dendiğinde seni düşünüp her sen dendiğinde beni çoğalttım işte o zaman dillerdeki tek şey bizdik.
- vaaaaaaaay! …